[so2] [Tema2] ioctl

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Apr 7 23:16:32 EEST 2019

Alexandru Militaru via so2 <so2 at cursuri.cs.pub.ro> writes:
> Salut,
>
> Nu înțeleg foarte bine cum ar trebui să se comporte operația ioctl. Poate
> să primească și comenzi diferite de UART16550_IOCTL_SET_LINE?
>
> Dacă nu, cum îmi dau seama care parametru trebuie schimbat și cu ce
> valoare? Inițial am vrut să fac un switch pe valorile din headerul
> "uart16550.h", însă am observat că unele #define-uri pentru baud, len, par
> și stop au aceleași valori.

Salutare, Alex.

Operația ..._SET_LINE primeste un parametru. Acel parametru este de
tipul struct uart16550_line_info, structură descrisă în header-ul
uart16550.h. Câmpurile structurii, primită ca argument la ioctl, vor fi
folosite pentru a configura linia portului serial dat (COM1 sau COM2,
după numele dispozitivului).

Răzvan