[so2] [Tema2] Eroare checker

Adrian Pop popadrian1996 at gmail.com
Sat Apr 6 15:42:05 EEST 2019

Salut!

Da un git pull si incearca din nou. Pe versiunea veche la checker se
foloseste un modul solution.ko care "se anunta" cu numele uart16550, exact
ca modulul nostru. El face modificari, insa checker-ul da niste cat-uri si
se asteapta sa gaseasca "solution", dar gaseste "uart16550", de aceea pica.
Am petrecut si eu ceva timp aseara incercand sa imi dau seama ce are. Daca
pornesti masina virtuala si inserezi solution.ko cu options=1 si apoi dai
un cat pe /proc/ioports sau /proc/interrupts, o sa vezi ca asa este.

Commit-ul e aici [0]. Also, in caz de erori sau la exit, sa nu uiti sa faci
"curatenie" (delete la device, release si unregister etc.). In caz ca tot
nu merge, asigura-te ca noul modul solutions.ko e copiat, eventual da un
make clean (nu uita sa iti salvezi sursele!) si apoi make skels din nou.
Cheers!

[0]
https://github.com/linux-kernel-labs/linux/commit/90d223cce3a9a09b93a37322fbdc23d6acec371c