[so2] [pitix mount]

popa mircea popa_mircea95 at yahoo.com
Fri May 25 14:20:30 EEST 2018

 Salut,Am uploadat din nou codu de pitix dupa hackathon si mi-a dat ca pe local la teste. Pe 23 am zis sa mai sterg din comentariile aiurea din cod si sa il reuploadez, dar acum nici eu nu mai vad nici un output de checker pe vmchecker, asa ca daca puteti sa il verificati ar fii super.Numai bine, Mircea
    On Friday, May 18, 2018, 2:05:39 PM GMT+3, Razvan Deaconescu via so2 <so2 at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

 popa mircea via so2 <so2 at cursuri.cs.pub.ro> writes:
> Salut,Am si eu o problema cu mount-ul pe vmchecker sistemului de
> fisiere. Mentionez ca am avut problema asta pe local din cauza ca erau
> hardcodate niste valori pentru dimensiunea unui block, dar am rezolvat
> problema asta pe local si a mers.

Unde erau hardcodate acele valori? În codul tău?

> Am uploadat pe vmchecker si vad ca nu a mers, tot in mount se
> blocheaza. Nu stiu ce sa ii fac daca nu vad ce eroare intoarce
> mount-ul pe vmchecker.

Pune mesaje multe de debugging și vezi unde anume în kernel se blochează
în vmchecker, apar mesajele de debug în output-ul vmchecker.

Răzvan