[so2] [Tema1]Lipsa output checker

Clau George clau_em1205 at yahoo.com
Thu May 24 12:47:19 EEST 2018

Buna seara,
Am facut uppload la tema 1 pe vmchecker de mai multe ori si nu apare nimic la output.
Local imi merge bine, obtin 73/100.
Ai obtinut 44p din 100. Posibil sa obtii  mai multe puncte deoarecefolosesti suportul de kretprobe care nu este activat pe environmentul de testare.Ma gandesc ca l-ai configurat local.
Am inteles. Din nefericire am presupus ca trebuie activata si optiunea aceea dinmoment ce trebuia folosit kretprobe pentru kmalloc si kfree.
Mai am ce sa fac in cazul de fata?
Multumesc!

Exista posibilitatea unei testari locle? Multumesc!

Claudiu Avram

http://ocw.cs.pub.ro/courses/ so2/resurse/lista-discutii