[so2] [qemu] Problemă interfață serială

Alexandru DINU (66860) alexandru.dinu0712 at stud.acs.upb.ro
Fri May 18 10:14:10 EEST 2018

Salutare,

Nu am rezolvat problema, încă nu știu ce este în neregulă cu interfața serială pe qemu.
Ca să reiterez: nu se generau întreruperi de read (funcția de read așteptând cel puțin un octet în coadă). Am crezut, așadar, că implementarea mea este greșită. Astfel, am rugat un coleg să insereze modulul meu la el în qemu și a funcționat. După care am submis pe vmchecker.

Mulțumesc frumos,
Alex