[so2] Hackathon e100

Darius-Florentin Neatu neatudarius at gmail.com
Sun May 6 20:03:09 EEST 2018

Salut,

Intervin cu o observatie/rugaminte.

Inteleg ca s-a mentionat data de 12 mai pentru un hackaton care ar putea
dura 24-48h.

Pe 13 mai este concursul ACM, pe care il astept de 1 an. Eu mi-as dori tare
mult sa pot sa particip la amandoua (fara sa fiu mort de somn la a doua si
fara sa plec mai devreme de la prima). Stiu sigur ca sunt mai multi colegi
studenti de la SO2 care sunt in aceasta situatie. (ii rog sa ma sustina)

Daca hackatonul are o durata lunga (ex. mai mult de 4-5h) se poate amana cu
o saptamana? Un hackaton lung si epuizant sambata ar face inutila
participarea de a doua zi la ACM.

Sper ca aceasta observatie este utila si pentru alti colegi.

Cu bine,
Darius