[so2] [Tema1] Eroare vmcheker tracer_test not found

Andrei Simion-Constantinescu andrei.simion.c at gmail.com
Fri Mar 30 21:22:47 EEST 2018

Salut,

Am incarcat in seara asta tema pe vmchecker, local trecandu-mi toate
testele, dar pe platforma pica cu eroarea "./_checker: line 9:
./tracer_test: not found", care vine de la faptul ca nu se creeaza
executabilul de test. Mi se pare totusi ciudat, dat fiind faptul ca
zilele trecute am incarcat o varianta a temei care nu trecea toate
testele, insa primeam un punctaj. Puteti inspecta putin problema,
intrucat nu vreau sa primesc inca o zi depunctare pentru faptul ca nu
putut testa cu succes tema pe vmchecker?

Multumesc,
Simion-Constantinescu Andrei
342C1