[so2] [Tema1] Eroare kprobe

Prunaru Cosmin prunarucosmin at gmail.com
Sun Mar 25 22:43:06 EEST 2018

Salut,

Cel mai probabil trebuie sa recompilezi kernelul mașinii virtuale și să
activezi opțiunea de kprobes. A explicat @Andra Ilie într-un alt thread cum
faci asta. Un short recap:

$make menuconfig

go to "General setup" -> "Kprobes" (or search for KPROBES)
hit space bar
go to "Save" -> "Yes"
go to "Exit" -> "Yes"

$ make -j