[so2] Lista de discutii - gmane indisponibil

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Sat Mar 17 14:55:40 EET 2018

On Sat, Mar 17, 2018 at 10:24 AM Matei Nistor-Ionut via so2 <
so2 at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Aceasta resursa [1] ofera acces la toata lista, dar nu ofera suport
pentru cautare dupa anumite cuvinte cheie.

> In momentul in care m-ar interesa un anumit subiect ar trebui sa caut pe
rand in arhiva fiecarei luni.

Poți să incluzi "site:cursuri.cs.pub.ro/pipermail/so2/" în termenii de
căutare pe Google ca să restricționezi căutarea la arhivele listei.  Nu
știu cât de des e actualizat indexul, dar e un început.

> [1] http://cursuri.cs.pub.ro/pipermail/so2/

Vlad