[so2] [Teme] Tema0 & altele

Darius-Florentin Neatu neatudarius at gmail.com
Thu Mar 15 02:52:24 EET 2018

Mulțumesc pentru raspunsuri!

@Robert
Stiu ca se poate declara in alta parte, dar am cateva argumente impotriva.
1. Daca alocam global/static, vom avea nevoie de un mecanism de
sincronizare. Atunci absolut toate operatiile (incepand cu parsarea) s-ar
desfasura sincron.
2. Daca alocam pe heap, acelasi lucru: daca folosesc parametrul GFP_KERNEL
procesul poate fi intrerupt (si nu vreau), iar daca bag alocarea intr-un
context atomic, din nou limitez paralelismul.
Prefer stiva si pentru ca este mai rapida.

Asa cum mi-am gandit eu implementarea, in sectiunea critica am doar accesul
efectiv in lista, celelalte rezultate (ex. valoarea inserata, nodul inserat
etc) fiind deja precalculate. In acest fel am o procesare minima in
sectiunea critica.

As vrea si un raspuns din partea responsabililor daca am procedat corect.
Am pus si cele de mai sus in README, ca sa justific modificarea acelei
dimensiuni.

Darius