[so2] Probleme rezolvare lab 2 S02

Alexandra Sandulescu alecsandra.sandulescu at gmail.com
Mon Mar 5 11:26:53 EET 2018

cristina.voineag at stud.acs.upb.ro>:

> [...]
> skels/./kernel_modules/1-2-test-mod/hello_mod.o
> In file included from <command-line>:0:0:
> ././include/linux/kconfig.h:5:10: fatal error: generated/autoconf.h: No
> such file or directory
>  #include <generated/autoconf.h>
>
> Aceasta eroare a aparut de cand am incercat sa compilez modulele deja
> rezolvate la laborator, aveam masina virtuala deja descarcata pe
> calculatorul personal.
> Am presupus ca e vreo problema de la masina virtuala si am descarcat-o din
> nou dar eroarea persista.
> Imi poti da, te rog, o sugestie de rezolvare ? Multumesc.

Buna, Cristina,

Te rog folosește lista de discuții pentru absolut orice problemă legată de
această materie.
Lista este utilă și pentru ceilalți colegi care poate întâmpină aceleași
probleme ca și tine.

Verifică cu `*git status*` dacă nu cumva ai vreo sursă din afara
directorului *skels*  modificată local
versus upstream.
Executa următoarele comenzi în rădăcina repository-ului `*linux*`:

*make menuconfig*

*make*
Teoretic ar trebui sa găsești acum headerul `*generated/autoconf.h*` în
directorul `./*include*`.

Spor,
Alexandra