[so2] [Tema 2] Problema schelet de cod

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sat Aug 25 11:42:05 EEST 2018

Vlad Dohotaru via so2 <so2 at cursuri.cs.pub.ro> writes:
> Salut,
>
> In fisierul Readme din folderul checker scrie ca ar trebui sa existe
> un Makefile.checker, pe care folosindu-l ne vom face build la
> executabilele de test. Acest Makefile.checker nu exista, exista in
> schimb un fisier Makefile, care la rularea comenzii make creaza doar
> executabilul test, nu si solution.ko, fara de care nu pot testa tema.

Salutare, Vlad.

Ne cerem scuze de răspunsul întârziat.

Poți găsi fișierul solution.ko în repository[1] și, la nevoie și în
repository-ul so2-assignments[2].

Acel Makefile.checker este doar intern pentru noi ca să construim
soluția. Fișierul README l-am copiat intern în public, cu precizarea
aceea de construire a soluției. Am șters precizarea din fișierul README[3].

[1] https://github.com/linux-kernel-labs/linux/tree/master/tools/labs/templates/assignments/2-uart/checker/_test
[2] https://github.com/systems-cs-pub-ro/so2-assignments/tree/master/2-uart
[3] https://github.com/linux-kernel-labs/linux/blob/master/tools/labs/templates/assignments/2-uart/checker/README

Răzvan