[so2] [Set up mediu]

popa mircea popa_mircea95 at yahoo.com
Wed Apr 18 11:16:57 EEST 2018

 Am descarcat din nou repo-ul ca sa ii fac un clean set-up. Dupa am apelat "make menuconfig" sa vad daca loopback devices erau suportate si am dat un save. Am dat "make -j 8" . Dupa am dat un "make boot", in directorul labs. Aici imi aparea problema cu not enough space. I-am dat si "df -h" in host sa vad in "/tmp" care e situatia cu spatiul si intr-adevar  in folderul "/tmp/tmp.<random_string>" unde isi monteaza fs-ul masina nu mai era spatiu. Am expandat qemu_minimal.ext4 la 10GB sa nu mai existe problema asta. Qemu a boot-at si dupa mi-a aparut in terminalul qemu ca "The Kernel requires an X86-64 CPU, but only detected an i686 CPU.
Unable to boot - please use a kernel appropriate for your CPU ."
Ca solutie, pur si simplu am sters .config-ul din directorul "linux" si dupa i-am dat "make boot" in directorul labs and all was well. My bad ca nu m-am uitat in .config inainte sa il sterg. Stiu ca si Dinu Alexandru a avut acelasi tip de problema si tot stergand .config a reusit sa faca masina sa mearga.
Mircea
    On Wednesday, April 18, 2018, 10:23:06 AM GMT+3, Razvan Deaconescu via so2 <so2 at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

 popa mircea via so2 <so2 at cursuri.cs.pub.ro> writes:
> Am rezolvat. Era de la config.

Detaliază, te rugăm, problema și soluția.

Răzvan