[so2] [Set up mediu]

Relu Dragan draganrelu at gmail.com
Tue Apr 17 23:31:22 EEST 2018

 Salut,

Incearca sa vezi daca fisierul .config al tau este acelasi ca cel din
tools/labs/qemu/kernel_conifg.x86.
Daca nu, problema e posibil sa fie din cauza faptului ca daca dai comanda
"make menuconfig" intr-un repo proaspat clonat, ti se creeaza o configuratie
 default a kernelului  (un fisier .config), diferita de cea din
tools/labs/qemu/kernel_config.x86.
Insa kernelul trebuie compilat cu configuratia din
tools/labs/qemu/kernel_config.x86 si acest lucru e realizat la o prima
rulare a comenzii make boot in tools/labs/.
Cand am avut si eu aceasta problema, am dat urmatoarea secventa de comenzi
si mi-a mers:

git clone https://github.com/linux-kernel-labs/linux.git --depth 1

cd linux/

make modules_prepare