[so2] [Set up mediu]

Cristina Voineag cristina.voineag at ymail.com
Mon Apr 16 22:33:34 EEST 2018

S-ar putea sa ai probleme cu spatiul de swap (sa nu existe, sa nu fie enabled). Eu cand am avut eroarea asta, acolo era problema. Vezi daca comanda "swapon -s" iti returneaza ceva.    On Monday, April 16, 2018, 10:20:10 PM GMT+3, popa mircea via so2 <so2 at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

 Buna seara,Am o problema cu set up-ul masinii virtuale. Am reinstalat sistemul de operare host (Linux Mint 18). Am urmat pasii de pe wiki pentru compilarea masinii virtuale si au mersa fara nici o problema. In schimb, in momentul in care scriu "sudo QEMU_DISPLAY=sdl make boot" primesc erori de genul: "cp: error writing '/tmp/tmp.w9yrkrBL02/lib/modules/4.15.0+/kernel/crypto/rmd160.ko': No space left on device". Mentionez ca pe masina fizica este destul spatiu. Nu am apelat "make skels" inainte de "make boot". Link-ul cu intreg ouput-ul este urmatorul: term.txt .

|  |  |

|  |
term.txt

Shared with Dropbox