[so2] [Tema 2] Problema intrerupere

Olaru Catalin katalinolaru95 at gmail.com
Sun Apr 15 00:51:16 EEST 2018

Salut,

Am o problema la tema 2 si nu reusesc sa ii dau de cap. Daca rulez
checkerul, imi ramane agatat la testul 3, la primul read. Dupa ce m-am
uitat putin, am observat ca nu se ruleaza niciodata intreruperea. In
schimb, daca incarc eu de mana si dau echo "asdf" > com2, cand dau cat pe
com1 imi apare asdf, deci implementarea ar trebui sa fie buna.

Am mai citit prin mailing list-ul de anul trecut si am vazut ca mai aparea
problema asta daca lipsea o linie din qemu/Makefile cu "-serial pipe:pipe1
-serial pipe:pipe2", dar am verificat si am linia respectiva acolo.

A mai intampinat cineva problema asta, sau are vreo idee de la ce ar putea
fi?

Mersi,
Catalin