[so2] Intrebare tema

Alexandru Caragicu bit_master_10000 at yahoo.com
Tue Apr 10 19:27:58 EEST 2018

Buna ziua. Sunt Caragicu Iancu-Alexandru de la grupa 341C3. Nu reusesc sa-mi fac apelul de ioctl sa functioneze. Primesc mereu eroarea "Inappropriate ioctl for device" si functia mea din driver cred ca nu este apelata deloc(printk-urile nu sunt afisate). Device-ul este inregistrat in /dev ca misc device, cu permisiuni de citire si scriere si open-ul si close-ul functioneaza.
Codul care apeleaza coamnda ioctl in userspace:ioctl(fd, TRACER_ADD_PROCESS, pid);iar in kernel-space functia are semnaturastatic long tracer_unlocked_ioctl(struct file* file, unsigned int cmd, unsigned long arg);M-ar bucura sa aflu ce gresesc. As putea sa mai trimit fragmente de cod daca ajuta.Va multumesc.