[so2] [Tema 2] stdout vmchecker gol

Marius Petcu marius at petcu.me
Wed May 24 13:17:17 EEST 2017

Eu local nu am avut probleme nici la rulări repetate (poate e PC-ul meu prea rapid). Încă nu m-am prins exact cum să implementez flow control (asta presupunând că RTR sau DTS sunt emulate corect), dar pare că a mers dacă am mărit un pic bufferul. Am pushat-o pe gitlab și trimis-o pe vmchecker și pare că a mers.

Marius Petcu,
Web, Mobile and Game Developer