[so2] [Tema1][VMCHECKER] Testele nu ruleaza

Adrian Stanciu adrian.stanciu.pub at gmail.com
Mon Mar 27 22:18:35 EEST 2017

On Mon, Mar 27, 2017 at 9:45 PM, Adriana C via so2
<so2 at cursuri.cs.pub.ro> wrote:
> Salut,
>
> Am uploadat tema 1 si din ce vad, nu se ruleaza testele.
> Nu imi dau seama care e problema din output.
> Modulul pare a compila:
>
> SUCCESS: Building assignment complete.

Bună, Adriana,

Am rulat local tema ta. Cred că ai niște probleme de sincronizare
deoarece unele teste trec intermitent iar execuția per total este un
pic cam lentă (~40 secunde). Posibil ca pe vmchecker să fie și mai
lentă. Te voi puncta cu ce am obținut local (între 76 și 88 de
puncte).

Adrian