[so2] [IXIA Challenge] Upload după deadline

Adrian Stanciu adrian.stanciu.pub at gmail.com
Mon Mar 27 18:34:44 EEST 2017

> Nu am realizat că tema are deadline la 23:00 şi am încărcat arhive şi
> la 20-30 minute după deadline. Menţionez că soluţiile pe care le-am
> încarcat înainte de deadline aveau o problemă la receive şi primeau
> timeout.
>
> O să valoreze doar 1 punct pentru cele 30 de minute de întârziere?
> Dacă da, se poate extinde deadline-ul până la 23:55? :)

Salut, Iulian,

Trebuie să respectăm regulamentul, prin urmare depunctarea va rămâne.
Deadline-urile au fost precizate în trei locuri [1][2][3].

Mai avem însă 6 puncte de acordat din temele rămase!

[1] https://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/teme/challenge#e100_-_driver_de_retea
[2] http://cursuri.cs.pub.ro/pipermail/so2/2017-March/007319.html
[3] https://vmchecker.cs.pub.ro/ui/#SO2 (în pagina de upload Ixia
Challenge - e100)