[so2] [S02][Test 4 curs]

Octavian Purdila tavi.purdila at gmail.com
Sun Mar 26 13:27:21 EEST 2017

<so2 at cursuri.cs.pub.ro>:
> Buna seara,

Salut Bogdan,

> Ma numesc Baloi Bogdan Cristian, grupa 342C4 si as dori re-evaluarea
> testului 4 de curs (Intreruperi). Din cate imi amintesc, raspunsurile mele
> au fost in concordanta cu ceea ce s-a discutat apoi referitor la intrebari.
> Eventual as dori si un feedback in legatura cu ceea ce am gresit.

Raspunsul tau la intrebarea 1 a fost: "Page fault (mecanismul de
memory swap) -> nu se pot folosi trap-uri deoarece se poate "corecta"
conditia care a generat fault-ul (aici se aduce pagina din memorie)".

Raspunsul este incomplet, pentru un raspuns complet ar fi trebuit sa
explici si de ce nu se poate corecta: pentru ca trap-ul reia executia
de la instructiunea urmatoare, sau pentru ca trap-ul nu primeste
suficiente informatii pentru a rezolva cauza (adresa de memorie
adresata, tipul adresarii).