[so2] [IXIA Challenge] Viteză mică de transfer la TX

Călin Cruceru crucerucalincristian at gmail.com
Sat Mar 25 18:14:08 EET 2017

> Nu cred că kernelul va apela ndo_start_xmit() pe același device în paralel.
> În sursa oficială sunt două lock-uri [1], unul pentru serializarea
> comenzilor și unul pentru CBL-ul partajat de comenzi Tx și non-Tx.

De ce spui că cb_lock protejează CBL-ul de comenzi TX și non-TX și nu
ar proteja *și* comenzile TX de alte comenzi TX?  Întreb pentru că
exprimarea ta lasă de înțeles că dacă ar exista doar comenzi TX,
atunci nu ar fi nevoie de acel lock, ceea ce ar însemna că răspunsul
la întrebarea lui Iulian este "Nu", însă nu ai argumentat de ce.

> [1] http://lxr.free-electrons.com/source/drivers/net/ethernet/intel/e100.c?v=4.9#L61

Călin