[so2] [Ixia Challenge] Vmchecker output

Adrian Stanciu adrian.stanciu.pub at gmail.com
Sat Mar 25 06:59:34 EET 2017

On Mar 25, 2017 2:05 AM, "Dragos Costea via so2" <so2 at cursuri.cs.pub.ro>
wrote:

> Salut,
>
> Nu ma prind de ce in urma rularii temei nu primesc niciun output. Cu
> unele versiuni incarcate se genereaza output-ul asteptat, insa in
> majoritatea cazurilor nu. Am vazut un thread anterior in legatura cu
> functia pci_request_regions(), insa nu o apelez in cod.

Salut,

Pe vmchecker e setat un timeout de 75 secunde pentru rularea temei după
expirarea căruia mașina virtuală este închisă.

Dacă rularea se blochează sau este lentă se va întâmpla scenariul descris
anterior și e posibil ca vmchecker să nu colecteze output-ul mașinii
virtuale.

Ai avut local deadlock sau transmisie/recepție lentă?

Adrian