[so2] Ixia Day 2017: luni, 27 martie 2017, 14-16, EC101

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Fri Mar 24 18:11:29 EET 2017

Razvan Deaconescu via so2 <so2 at cursuri.cs.pub.ro> writes:
> Salutare.
>
> Vom sărbători 11 ani de colaborare între Ixia și Facultatea de
> Automatică și Calculatoare luni, 27 martie 2017, intervalul 14:00-16:00,
> în sala EC101.
>
> Vom lua parte la prezentări, demo-uri, discuții despre stagii și școli
> de vară. Vom avea prăjituri, tricouri, premii pentru tombolă și premii
> pentru cele două Ixia Challenge-uri:
> * kernel track: https://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/teme/challenge
> * security track: ACS IXIA CTF v2, va avea loc în acest week end, 25-26 martie 2017 (stay tuned)

Am activat platforma de CTF[1]. CTF-ul va începe mâine, sâmbătă, 25
martie 2017, ora 12:00 și se va încheia poimâine, duminică, 26 martie
2017, ora 23:59. Detalii pe Facebook[2].

Pentru participarea la CTF să vă creați cont pe platformă[1] și să
accesați canalul de IRC #acs-ixia-ctf pe Freenode.

Let's get cracking!

> Nu se face cursul de SO2 în acel interval.

Reamintim că nu facem cursul de SO2 și nu va fi nici test de curs.

[1] https://acs-ixia-ctf.security.cs.pub.ro/home
[2] https://www.facebook.com/events/1359198300794826/

Răzvan