[so2] [Ixia Challenge] Mod transmitere simplificat / flexibil

Adrian Stanciu adrian.stanciu.pub at gmail.com
Mon Mar 20 21:26:33 EET 2017

Salut, Dragoș,

> Am citit intr-un thread din 2014 [1] de pe lista de discutii despre
> argumentarea incompatibilitatii modului de transmitere simplificat al
> TCB-urilor in masina virtuala QEMU. La finalul discutiei nu se
> precizeaza clar daca masini virtuala QEMU are sau nu implementata
> corect aceasta functionalitate.

În cea mai nouă versiune de qemu [2] nu este integrat patch-ul [3]
celor de la MIT.

> In final, functioneaza ambele moduri de transmitere, atat simplificat
> cat si flexibil ?

Modul flexibil cu siguranță funcționează. Nu am văzut implementări ce
folosesc modul simplificat. Poți să folosesți modul flexibil cu TBD
array de size 1.

> [1] http://cursuri.cs.pub.ro/pipermail/so2/2014-March/006075.html

[2] http://download.qemu-project.org/qemu-2.8.0.tar.xz
[3] https://pdos.csail.mit.edu/6.828/2009/labs/lab6/qemu-0.10.6-e100.patch