[so2] [Tema 1] Test 10 - Handler-ul probei up apelat la infinit

Gabriel Ivașcu ivascu.gabriel59 at gmail.com
Mon Mar 20 15:41:23 EET 2017

> Care ar putea fi o posibilă cauză pentru care handler-ul probei ce
> interceptează apelul up este apelat de o infinitate de ori *doar* în
> cadrul testului 10?
>
> După cunoștințele mele, un astfel de comportament se obține atunci
> când handler-ul probei apelează funcția căreia îi este asociată proba.
> Totuși, nu folosesc nici un semafor în codul meu.

Cel mai probabil printk apelează în spate up pe vreun semafor
(mulțumesc lui Darius Mihai pentru hint) și de aceea intra în
recursivitate infinită, pentru că odată ce am scos printk-ul din
handler, totul a mers OK.

Totuși, curios faptul că acest lucru se întâmpla doar în cadrul testului 10.

Gabriel Ivascu