[so2] [IXIA Challange] Initializare transfer

Stefan Alexandru Aldoiu stefanalexandrualdoiu at gmail.com
Sun Mar 19 14:38:25 EET 2017

Salut,

Am probleme cu intializarea CU-ului, si anume reusesc sa il
pornesc(intrucat CU-status devine Active-lpq) dar nu resesc sa transmit
nici un pachet.

Fazele de initializare abordate:
(Dupa ce am intializat netdevice,am  alocat csr in spatiul io , am alocat
spatiu consistent
pentru toate tcb -pasul 1 si 2 din checker functioneaza):
1. load_cu_base
2. cu_start
3. creare tcb pentru config(un pachet gol cu comanda config)
(la toate am initializat genereal pointer conform manual developer)

Dupa ceva teste observ ca CU-ul nu reuseste sa citeasca comanda din tcb,
intrucat am plasat bitul de suspent in ea, dar CU-ul ramane Active multi
timp dupa (>10 sec).

Deci, intrebarile ar fi urmatoarele:

1. Fazele de intializare sunt corecte?
2. Am  nedumeriri in legatura cu structura unui TCB. Eu am abordat fix
structura  descrisa in
lab6 MIT. Am observat ca in manual developer se precizeaza ca sa se tina
cont de aliniere.
Alinierea este un element critic in implementarea noastra?
3. Tot in legatura cu structura TCB din 100.c, observ folosirea unei
structuri config,care este
actualizata la plasarea un CB de configurare. Deasemenea, folosirea,si
configurarea unei astfel de structuri este critica pentru CB-ul de tip
config?. Trebuie obligatoriu trimis un astfel de CB inainte de  send-ul
efectiv de pachete TCB?
4. Pentru alocarea ring-ului DMA, am folosit pci_alloc_consistent si aloc
liniar TCB la dimensiunea maxima(ethernet). Este o abordare ok, sau mai
trebuie facut ceva ca CU/RU sa aiba access la acceasta zona de memorie ?
(mentionez ca ma folosesc de spatiul de adresa intors de dma_handler -
dma_addr).
5. Nu am inteles exact problemele de sincronizare la care ar trebui sa fim
atenti.

Multumesc,

341C1 Aldoiu Stefan Alexandru