[so2] Ixia Challenge - intrebari alloc_netdev

Matei Oprea eu at opreamatei.ro
Mon Mar 13 11:52:51 EET 2017

Hello,

Am si eu o intrebare legata de alloc_netdev [0]. Am ales sa inregistrez asa
device-ul in retea. Dupa cum se poate vedea, primeste 3 argumente dintre
care ultimul este un callback.

Toate bune si frumoase dar am 2 probleme cu functia asta:

1. Primesc eroare cum ca are nevoie de 4 argumente, nu 3 cum e trecut in
documentatie. Vad ca asta e un bug de pe vremea cand kernelul era la vers
3.4, din cate m-am documentat. Versiunea de kernel locala e 4.6.7.
Distro-ul e Fedora. De asemenea, vad ca si vm-ul vostru ruleaza tot 4.ceva

Inca n-am gasit vreo rezolvare pentru chestia asta, poate are cineva vreo
idee.

2. Practic, ca sa initializez device-ul ar trebui sa-i pasez in functia de
probe, o referinta la pci_dev din argumentele pe care le primeste functia
de probe, right [1][2] ? Daca da, cum pot sa fac asta in callback-ul de la
alloc_netdev? Pentru ca callback-ul primeste un struct net_device *dev si
atat...

Thanks :)

[0] - https://www.fsl.cs.sunysb.edu/kernel-api/re640.html
[1] -