[so2] [vm] Problema getpwuid

Mihai-Valentin DUMITRU dumitru.mihaivalentin at gmail.com
Sun Jun 11 13:59:01 EEST 2017

On 11-Jun-17 10:10 AM, Liviu Chircu via so2 wrote:
> Eroarea ar putea fi cauzată și de lipsa unor biblioteci partajate.
> Sfatul meu e să rulezi programul sub un strace - vei înțelege rapid ce
> fișiere nu sunt găsite.
>
> Liviu

Nu m-am gândit la asta, mersi foarte mult. Am rulat acum un strace și am
observat că îmi lipseau câteva chestii, printre care "libnss_compat" și
"libnsl". Acum am rezolvat și a mers.

Menționez că am mai avut după o problemă cu baza de date terminfo
(minicom îmi arunca "No termcap entry for vt102") pe care am rezolvat-o
copiind /lib/terminfo/ din altă parte.

Mihai