[so2] Insmod kvm in masina virtuala so2

Octavian Purdila tavi.purdila at gmail.com
Tue Apr 18 14:37:13 EEST 2017

On Tue, Apr 18, 2017 at 1:53 PM, Alexandra Sandulescu via so2
<so2 at cursuri.cs.pub.ro> wrote:
> Hello,
>
> Incerc sa folosesc modulul de kvm cu kernelul din masina so2.
> Am vazut ca e versiunea 4.9.11, am clonat kernelul 4.9.11.
> Am buildat submodulul kvm si am copiat kvm-intel.ko si kvm.ko in
> fsimg/root.
>
> La insmod primesc erori de "Undefined symbol" printre care si:
> - static_ley_slow_inc
> - mutex_lock
> - irq_bypass_register_consumer
>
> Any idea de ce nu merge?

Ai link-ul catre bzImage-ul corect in qemu-so2, catre versiunea de
kernel recompilata cu suportul pentru kvm?

 ls -la ~/src/qemu-so2/
lrwxrwxrwx  1 tavi tavi        37 feb 19 14:41 bzImage ->
../linux-4.9.11/arch/x86/boot/bzImage

BTW, ca sa functioneze KVM in masina virtuala trebuie sa ai suport de
nested virtualization pe procesor.