[so2] [SO2][Tema 2 - Driver UART] Pipe între COM1 și COM2 (lipsă!?)

Iulian Matesica iulian.matesica at gmail.com
Tue Apr 4 19:08:19 EEST 2017

Salut,

Am o problemă cu cele două porturi, COM1 și COM2 - nu reușesc să obțin
pe COM2 ce trimit de pe COM1 și invers (checker-ul rămâne blocat
într-un receive).

Device-ul este configurat corespunzător deoarece dacă activez bit-ul
de LOOP din Modem Control Register, ce trimit pe COM1 primesc imediat
tot pe COM1 (la fel și pentru COM2). Acest lucru îmi confirmă că
operațiile de read/write + întreruperi funcționează.

Am verificat în Makefile-ul pentru QEMU și este prezentă linia următoare:
serial pipe:pipe1 -serial pipe:pipe2

Am dezactivat modul de loopback și am încercat să scriu de pe mașina
fizică în fișierul pipe1.in:
echo -n "abcd" > pipe1.in

În mașina virtuală primesc întrerupere de receive după care citesc
datele - totul ok.

Am procedat și invers: am scris de pe mașina virtuală în COM1 și am
primit date în pipe1.out ('echo -n "abcd" > /dev/com1', respectiv 'cat
pipe1.out').

La fel funcționează și pentru COM2.
Ar părea ca cele două porturi nu sunt conectate. Cum pot rezolva?

Numai bine,
Iulian

--
Iulian-Răzvan Mateșică