[so2] Echipa SO2 2016-2017 si resurse

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sat Oct 8 22:28:12 EEST 2016

Salutare.

Am pus la punct resursele pentru acest semestru de SO2 în directorul
Google Drive intern la care am trimis link[1].

Vlad pleacă în acest an la Zurich așa că el nu va mai face parte din
echipa de SO2. Dar orice intervenții din partea sa sunt binevenite. Și
îi mulțumim foarte mult pentru implicarea de până acum.

Un membru nou al echipei este Adrian Stanciu.

Nu știu cum vom ține ore. Vedem la începutul semestrului 2, funcție de
orar și de disponibilitate.

Să faceți, vă rog, o trecere prin documentul de resurse al echipei[2] și
să verificați că aveți acces la toate resursele. Dacă nu aveți acces, să
dați, vă rog, un reply privat la acest e-mail.

De asemenea, să completați, vă rog, documentul echipei[3] cu informații
lipsă: cont GitHub, link la cheie publică SSH.

Ne auzim la prin ianuarie - februarie 2017 pentru a pregăti materia
pentru semestrul 2.

[1] https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B3h5Op_iFi3jc3hMLTB1LUp2Nkk
[2] https://docs.google.com/document/d/1_zA4AGqNsSGuof5aWV6VlzB-5eWLJYV9ifw3UB4L9OU/edit
[3] https://docs.google.com/spreadsheets/d/1uBqCprs7Nsbcq3YSL8P0aEg2RlGKm2Dzwp6GVKzqsfM/edit