[so2] [Tema 5] Nelamurire bind, connect si aflare adrese

Georgiana Diana geodiana93 at gmail.com
Fri May 20 09:52:27 EEST 2016

Buna,

:

> nou o

> nota

> Păi nu ai nevoie de vreo implementare de sendto, folosești doar
> sendmsg. La fel, folosești doar recvmsg. Poate e ceva ce nu înțeleg din
> ce întrebi.

Dap, stiu ca toate trei functiile de send/receive sunt tratate in
sendmsg/recvmsg, dar nu mi-era foarte clar daca exista vreo diferenta in
felul in care sunt setate campurile din structurile primite ca parametru
sau daca exista vreo diferenta in codurile de eroare ce ar trebui intoarse,
in functie de functia apelata din user space, ...

> m->msg_iov
>
> Da.

... , dar din cate inteleg din raspunsul tau, nu ar fi, iar diferenta
dintre apelul sendmsg si sendto din user space ar fi aceea ca folosind
sendmsg poti seta in msghdr-ul trimis si campurile de control ale mesajului
?

> Răzvan
> http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/resurse/lista-discutii

Georgiana