[so2] [Tema 5] stp_packet_type.func nu se apeleaza

Madalina Hristache madalina.hristache at gmail.com
Sun May 15 22:57:46 EEST 2016

Razvan Deaconescu via so2 <so2 at cursuri.cs.pub.ro>:

> sh->csum (sh de tipul struct stp_hdr). Dacă nu e de acolo, insistă prin
> alte locuri.

Am setat totul, am dat dump la pachet și pare aproape totul bine, în
afara unei aparente probleme de aliniere. Oops-ul s-a schimbat, acum e
ceva cu BUG: Bad page state in process stp_test. Ce pare suspect în
pachet e că lipsește un octet din câmpul length al structurii
stp_hdr... Nu știu ce ar trebui să fac, cum să forțez asta.

Mădă