[so2] [Tema 5] stp_packet_type.func nu se apeleaza

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun May 15 10:53:52 EEST 2016

Madalina Hristache via so2 <so2 at cursuri.cs.pub.ro> writes:
> Salut,
>
> Am văzut pe listele trecute că trebuie să pui htons(ETH_P_STP) în
> .type ca să se apeleze .func, dar nu merge și nu îmi dau seama ce
> altceva fac prost de nu se apelează. De curiozitate, ETH_P_STP trebuie
> să îl mai folosim și altundeva în cod? Că nu îi văd locul.

Nu ar trebui să vreo problemă cu apelarea funcției.

Simpla definiție a structurii stp_packet_type și a inițializării celor
două câmpuri ale ei (.type și .func) ar trebui să fie OK și să apeleze
funcția. Ai apelat dev_add_pack în funcția de inițializare a modulului,
da?

Vei mai folosi constructul ETH_P_STP în fucția de tipul sendmsg atunci
când construiești pachetul pentru a-l trimite.

Răzvan