[so2] [Tema3] OOM

Irineu Barbieru irineu93 at gmail.com
Sun May 1 20:23:15 EEST 2016

:

> anume
> capul
>
> Salutare.
>
> Scuze de răspunsul tardiv, sărbători și toate cele.
>
> Din ce am urmărit codul sursă cred că problema este că ai prea multe
> zone "atomice" cuprinse între __bio_kmap_atomic și __bio_kunmap_atomic.
>
> Știu că ți-am zis că nu e nevoie de alocări de buffere, dar în soluția
> noastră de referință avem implementare cu buffere (alocate cu kmalloc)
> în care copiem datele din bio-uri pentru prelucrare. Nu avem niciodată
> mai mult de o mapare efectuată cu __bio_kmap/kunmap_atomic.

> [...]

Salut si Sarbatori Pascale fericite.

Ideea este in felul urmator: in urma discutiei de la laborator, am recurs
la varianta cu multe zone atomice, tocmai pentru a nu mai aloca buffere
locale(cu kmalloc). Inainte de asta, lucram pe modelul prezentat de tine,
cu buffere locale, in care copiam datele pentru prelucrare, si aveam
aceeasi problema.

In urma raspunsului tau, am modificat inca o data codul, aducandu-l intr-o
stare foarte asemanatoare cu ce aveam inainte de laborator, problema
manifestandu-se in continuare.

Probabil fac ceva prost, foarte greu de observat.

Irineu