[so2] Problema la vmchecker sau in implementare

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Tue Mar 29 15:03:18 EEST 2016

Roxana Stan via so2 <so2 at cursuri.cs.pub.ro> writes:
> Buna,
>
> Am observat ca am o problema similara cu cea a lui Andrei Tuicu cand
> incarc tema mea, pare ca nu sunt disponibile rezultatele
> testelor.Local nu am aceasta problema si obtin punctaj maxim.

M-am uitat pe checker și ce se întâmplă este că se repornește mașina
virtuală. Ca și cum faci ceva nelegitim la nivelul temei când se
inserează modulul.

Sugerez să afișezi folosind printk(KERN_ALERT ...) cât mai multe mesaje
în modulul tău și să vezi până unde se afișează și unde are probleme și
cauzează repornirea mașinii virtuale. Poți vedea mesajele afișate de
kernel în outputul de pe vmchecker[1] în secțiunea "Mesaje kernel
(netconsole)".

[1] https://vmchecker.cs.pub.ro/ui/#SO2

Răzvan