[so2] Ixia Challenge - driver de retea

Nicu Badescu badescunicu at gmail.com
Thu Mar 17 12:48:24 EET 2016

> Am configurat și vmchecker pentru Ixia Challenge.

Salut,

Cum putem testa local Ixia Challenge? M-am uitat în checker și am văzut
că folosește nttcp, utilitar care nu se găsește în busybox.

Atunci când pornesc qemu, observ că este configurat "asculte", dar
când încerc să
mă conectez din mașina fizică la qemu primesc un Connection Refused cu
errno = 111.

Totuși, checkerul este făcut pentru a rula pe qemu nu? Atunci pare că ar trebui
să "ascult" pe mașina fizică și să trimit din qemu.

Mulțumesc,
Nicu