[so2] "[Tema1] Kmalloc prins inconsistent"

Madalina Hristache madalina.hristache at gmail.com
Wed Mar 16 19:16:54 EET 2016

 Costash <costashsrc at gmail.com>:

> On Mar 16, 2016 18:03, "Madalina Hristache"

> Da, size-ul îl iei din eax (sau ax).
>
> regs_return_value(regs) îți dă adresa în kmalloc_ret_handler

Așa fac și eu acum, dar am o mare problemă de sincronizare se pare. Am
pus .maxactive pe 200 și se pare că e o diferență. Numai că acum nu
mai ține modul în care făceam eu maparea size-adresă. Nu reușesc să o
mai sincronizez. Mă bazam mereu că trebuie să completez dimensiunea în
elementul din capul listei, dar se urcă kmalloc-urile unele peste
altele acum și îmi strică maparea... Mai am nevoie de un identificator
pentru structurile mele cu size si adresă, pentu atunci cand completez
adresa, sa identific structura bună din listă.

Mădă