[so2] [IXIA Challenge] Neclaritati

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Sun Mar 13 16:12:18 EET 2016

Bună Mădălina,

> Am cateva intrebari in legatura cu implementarea.
>
> 1. Avem voie sa selectam cod din driverul original care consideram ca
> e util si sa il folosim ca atare?

De preferat să vă inspirați cât mai puțin din codul original.

> 2. E nevoie de setup de timer/watchdog ca sa mearga?

Nu.

> 3. Cum testam doar partea de sending?

Interfața ixeth0 din mașina virtuală este în aceeași rețea cu interfața
tap1 de pe mașina fizică (vezi și scriptul _checker din arhiva de testare).

Pentru debugging interceptați folosind wireshark sau tcpdump
traficul de pe interfața tap1.

După adaugarea adresei IP pe interfața ixeth0 (vezi _checker) poți folosi
pe mașina virtuala comanda ping:
e.g

ping -c 1 -I ixeth0 172.30.0.1

Dacă send-ul merge corect ar trebui să vezi pachetele în captura.

> 4. Cum testam doar partea de receive (eventual ca ne intra in
> handler-ul de intrerupere)? Fiindca eu consider ca am setat
> intreruperile, dar nu reusesc sa intru in handler.

Pentru partea de receive, la fel urmăriți cu wireshark pachetele ce
trec prin tap1 plus:

Pe mașina fizică folosiți comanda ping:

ping -c 1 -I tap1 172.30.0.2

thanks,