[so2] [Ixia Challenge] Interfetele ixeth0 & ixeth1

Victor Ciurel victor.ciurel at gmail.com
Thu Mar 10 21:07:37 EET 2016

Hello!

Nu imi este clar cum pot vedea interfetele ixeth0 si ixeth1 in masina
virtuala. In momentul de fata, eu nu am reusit sa le fac sa apara cu un
modul basic pentru driver si am  incercat si cu driver-ul din sursele
linux. M-am uitat si la modul in care este creata masina de qemu si nu
vad ce anume ar putea crea cele 2 interfete. Nu inteleg eu cum folosim
interfetele sau este nevoie de implementare unei funcitonalitati minime
in tema pentru ca acestea sa apara?

Victor