[so2] [Kernel] Surse kernel nu compileaza dupa update

Constantin Neagu constantin.neagu.office at gmail.com
Thu Mar 10 09:14:52 EET 2016

Buna ziua,

Am descarcat sursele de kernel cu update-ul facut.
Pe langa faptul ca a trebuit sa refac baza de date cscope, orice modul incerc sa compilez esueaza cu urmatoarea eroare:

/home/student/so2/linux-3.13/scripts/recordmcount: 1: /home/student/so2/linux-3.13/scripts/recordmcount: Syntax error: "(" unexpected
scripts/Makefile.build:314: recipe for target '/home/student/so2/lab03-tasks/5-list-full/list-full.o' failed

Sunt intr-un mic impas, pentru ca am sters sursele vechi, si nu am cum sa imi continui tema0.

O zi buna,

Neagu Constantin