[so2] Checkpatch - warning nevalid pentru linii > 80 caractere

Ioana Ciornei ciorneiioana at gmail.com
Tue Mar 8 10:47:47 EET 2016

On Mar 8, 2016 3:45 PM, "Georgiana Diana via so2" <so2 at cursuri.cs.pub.ro>
wrote:

> Salut,
> Am rulat checkpatch pe sursa pentru tema 0 (list.c, in cazul meu) si imi
da doua warning-uri de linii mai lungi de 80 de caractere, chiar daca
liniile in cauza au mai putin de 80 de caractere.

> Nu gasesc ceva relevant pe google, care sa sugereze un fix. Are cineva
vreo sugestie in vederea eliminarilor unor astfel de warninguri ?

Tab-urile tale sunt de 8 caractere?
Checkpatch calculeaza lungimea liniilor cu tab-uri de 8 pentru ca asa e
coding style-ul de kernel.

Ioana