[so2] [ocw] Modificari laborator 2

Victor Ciurel victor.ciurel at gmail.com
Wed Mar 2 15:51:28 EET 2016

On 01.03.2016 14:45, Daniel Baluta wrote:

> Poti trimite pe acest thread si daca discutia devine prea "zgomotoasa" pentru
> restul membrilor listei ne putem gandi la alte solutii :).

Am vazut ca a reaparut link la Old Revisions asa ca am adaugat direct in
wiki, modificarile. Am modificat urmatoarele:
* am adaugat o explicatie la sufixele din Kbuild (obj-m, obj-y) si cum
sunt folosite in build-ul de kernel (note tip) [0]
* am adaugat o explicatie (note warning) despre fisierul de control
pentru dyndbg, deoarce atat eu, cat si cativa colegi am pornit de la
niste idei gresite despre el [1]
* am mutat stergerea de reguli din dyndbg de la extra 4 la extra 5,
deoarece la 4 modulul era deja scos cand trebuia sa stergem regulile
dyndbg [2]

[0] -
http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/laboratoare/lab02?&#compilarea_modulelor_de_kernel
[1] - http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/laboratoare/lab02?&#dynamic_debugging