[so2] Lipsa note SO2 pe studenti.pub.ro

Georgiana Diana geodiana93 at gmail.com
Sun Jun 12 22:37:13 EEST 2016

Buna,
Am observat ca la SO2 nu ne apar notele pe studenti.pub.ro. As vrea sa
intreb daca ele au fost comunicate la secretariat si pur si simplu nu au
fost inca trecute si in catalogul online sau nu au fost comunicate deloc ?
Daca nu au fost comunicate deloc, cand sa ne asteptam sa apara ? Intreb
deoarece saptamana aceasta, de luni pana vineri ar trebui sa mergem la
secretariat sa ne ridicam cererile de inscriere pentru licenta, pe care
este trecuta si media si numarul de credite obtinute de noi pana acum si as
vrea sa stiu care ar fi prima zi in care am putea sa mergem si sa avem
toate detaliile necesare pentru eliberarea cererii.

Georgiana

--
*Georgiana Diana Ciocirdel*
Polytechnic University of Bucharest,