[so2] [Masina Virtuala] Masina virtuala oficiala SO2

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Thu Feb 25 13:26:35 EET 2016

On Thu, Feb 25, 2016 at 01:12:20PM +0200, Nicu Badescu via so2 wrote:

> Salutare,
>
> Aș avea și eu o întrebare, este posibilă rularea unei mașini virtuale
> în interiorul
> altei mașini virtuale? Din câte îmi amintesc de la USO acest lucru nu
> era posibil.
> Răspunsul de aici[1] ar sugera că Virtualbox în Virtualbox merge, dar nu
> și KVM în Virtualbox (așa cum este setup-ul pentru so2).
>
> Vă rog să mă corectați dacă greșesc și mulțumesc anticipat pentru răspuns!
>
> [1] - http://askubuntu.com/questions/328748/how-to-enable-nested-virtualization-in-ubuntu

Salut Nicu,

Qemu poate folosi KVM sau poate face emulare "chioară".  El preferă să
utilizeze KVM din motive de eficiență, dar face fallback atunci când nu
e disponibil KVM (cum e în cazul rulării într-o mașină VirtualBox).

Performanța e mult mai slabă, dar e ok pentru mașina minimală Qemu pe
care o folosim la SO2.

Vlad