[so2] [Masina Virtuala] Masina virtuala oficiala SO2

Constantin Neagu constantin.neagu.office at gmail.com
Wed Feb 24 20:00:54 EET 2016

Pe wiki este doar masina qemu, din cate vad eu. Eu ma refeream la masina virtuala care are tot ce trebuie pentru SO2
si in cadrul careia sa rulezi masina qemu.
Din cate am inteles de la Razvan, este un VM pentru Virtual Box, si exista un link de unde poate fi scoasa, doar ca nu e public (aparent).

Constantin