[so2] Orar laboratoare

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Feb 21 16:55:29 EET 2016

Maxim Domentii via so2 <so2 at cursuri.cs.pub.ro> writes:
> Hello,
>
> Orarul laboratoarelor de pe OCW este pentru semestrul ce sta sa
> inceapa, este valabil? Pentru ca am observat ca mai apar 2 laboratoare
> in plus fata de orarul de pe ACS.Daca da atunci putem sa editam acea
> pagina de wiki pentru a ne inscrie la laboratoare?

Salutare.

Să dai link[1] data viitoare să fie totul one click away.

Sunt 7 intervale de laborator (cu 1 interval în plus față de cele din
orarul de pe acs.pub.ro[2], lucru pe care îl vom repara). Vă puteți
înscrie pe pagina aferentă[3]. Vom reveni cu un mesaj către studenții de
anul 4 pe mai multe forme de comunicare.

[1] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2#orar
[2] http://acs.pub.ro/~cpop/orare_sem2/Orar4C3.xls
    http://acs.pub.ro/~cpop/orare_sem2/Orar_sali_laborator_calculatoare2015_2016sem2.xls
[3] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/impartire-laborator