[so2] [Tema 4] free blocks, free inodes

Oana Stroie mail.oana.stroie at gmail.com
Fri Apr 29 11:17:49 EEST 2016

Buna ziua,

Imi pica toate testele cu check free blocks si check free inodes cu o
diferenta destul de mare intre valori (exemplu check free blocks -- test
12643 = 4082). In plus, punand afisari in pitix_get_block ( parametru pus
in readpage si writepage la apel block_read_full_page) nu pare ca aceasta
ar fi apelata in rularea testelor.

Precizez ca imi trec rmajoritatea din restul testelor (inclusiv cele de
uid, gid, data, size, unlink, rmdir, mkdir) insa niciunul de free blocks si
free inodes.

In plus, testat de mana, functiile se comporta cum ar trebui (cat reusesc
sa testez) ex mkdir urmat de rmdir, sau touch urmat de unlink modifica pe
rand corespunzator ffree si bfree.

Poate fi de la setattr (implementat si setat insa la fel nu e apelat)? Sau
nu setez ceva corect?
Cum pot fi read-urile (test check data) corecte si get_block sa nu fie
apelat la testare?

Multumesc,
Oana