[so2] [Tema 4] truncate

Flavius Anton f.v.anton at gmail.com
Fri Apr 29 00:30:22 EEST 2016

On 28 Apr 2016, at 22:07, Oana Stroie via so2 <so2 at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Buna seara,
>
> Incerc sa adaug functia truncate ca si operatie la pitix_file_inode_operations:
>
> exemplu
> struct inode_operations pitix_file_inode_operations = {
> 	.truncate       = pitix_truncate,
> 	.getattr	= simple_getattr,
> };
>
> Primesc eroarea:error: unknown field ‘truncate’ specified in initializer.

> [...]

S-ar putea să zic prostii, a trecut cam mult timp de atunci, dar din câte țin
eu minte în structura inode_operations setai doar fieldurile .getattr și .setattr.
.getattr, într-adevăr, era ok să fie pe simple_getattr, însă .setattr trebuia
implementat de către tine și **din ce îmi amintesc**, acolo făceai truncate: în
funcția ta pitix_setattr.

—
Flavius